Truca'ns


Assegurança mòbil per al teu telèfon de RACCtel +

Aconsegueix la millor assegurança mòbil, que et cobreix enfront d’un dany accidental, un robatori o furt del teu telèfon, que t’ofereix un terminal de cortesia i et protegeix en cas d’avaries que no van incloses en la garantia del fabricant. Sense permanència!

Imagen o video

Quines són les cobertures de l’assegurança de mòbil?

Vector (39)

Robatori o furt del teu telèfon

Si et roben o et furten el telèfon mòbil, o pateixes un atracament, t’oferim un dispositiu igual (t’oferim el mateix model sempre que sigui possible) o un de millor que el teu.
Vector (40)

Trencament de pantalla, dany accidental i dany per líquids

Et reparem el telèfon mòbil o el dispositiu assegurat, assumint-ne tots els costos: peces, mà d’obra, recollida i lliurament del terminal.
Vector (41)

Avaries no cobertes per la garantia

Repararà el dispositiu el servei tècnic oficial o bé un servei no oficial seleccionat, pensant sempre en el que tingui el millor servei.
Vector (42)

Mòbil de substitució

Mentre es repara el teu mòbil, perquè puguis continuar fent trucades i connectat a Internet, et deixem un mòbil de cortesia. Sol·licita’l quan obris el comunicat i te l’enviarem per missatgeria, en el moment en el qual recollim el terminal danyat.
Vector (43)

Cost de consums realitzats després d’un robatori

Si el teu terminal robat s’utilitza per a trucades i consums no permesos, cobrim aquest cost fins a 72 hores abans del teu avís per bloquejar la línia i denunciar el robatori a la policia.
Vector (44)

Enviament i recollida sense cost

T’enviem un missatger perquè reculli el terminal i l’enviem a reparar sense cap cost per a tu. De la mateixa manera, si ens ho demanes, el missatger et portarà un mòbil de substitució.

Assegura el teu mòbil o dispositiu des d’1,74€/mes

Compara la nostra assegurança mòbil amb unes altres i veuràs que des d’1,74€/mes cap altra assegurança no t’ofereix una cobertura davant danys o trencaments, a més de la protecció en cas de robatori o furt. I tot això, sense compromís. Tu decideixes durant quant temps ho necessites.
Imagen o video

Quins passos has de seguir si el telèfon mòbil pateix un dany

T’indiquem els tres passos que has de seguir si tens un problema amb el teu telèfon mòbil.

1

Truca al 915 909 789

Contacta amb nosaltres en un termini inferior a 7 dies laborables des que el telèfon ha patit un dany o ha estat robat.

2

Envia la documentació

En la trucada t’explicarem quina documentació necessitem per al tràmit. Et sol·licitarem la informació de la pòlissa i el rebut de la compra del telèfon mòbil.

3

Mòbil de cortesia

Si necessites un terminal mentre reparem el teu, avisa’ns quan obris el comunicat. Quan el missatger passi a recollir el telèfon sinistrat, te’n lliurarà un altre de cortesia perquè puguis trucar i navegar.

Preguntes habituals de l'assegurança mòbil de RACCtel+

Què sol·liciteu a l’hora de contractar l'assegurança?

En primer lloc, que hagis contractat el terminal amb RACCtel+. A partir d’aquí, et demanarem les dades bancàries i el nom de la persona que serà el del prenedor de l’assegurança. També et sol·licitarem la marca i el model concret del teu telèfon mòbil, juntament amb l’IMEI.

Puc contractar l’assegurança per a un dispositiu no comprat a RACCtel+?

No, no és possible. Només permetem que contractis l’assegurança en els terminals que venem als nostres clients de RACCtel+.

Des de quan puc contractar l’assegurança?

Des que el compres i fins a 30 dies després que hagis rebut el terminal. A partir d’aquí, ja no podries contractar l’assegurança.

Quin preu té l’assegurança mòbil i com es paga la quota mensual?

L’assegurança mòbil té un preu diferent segons el telèfon mòbil contractat. Com és lògic, no és el mateix el valor de terminal de gamma mitjana que un de gamma alta. Amb l’assegurança tampoc pot ser igual. T’indicarem el preu segons el teu dispositiu i es cobrarà en la teva factura mensual de RACCtel+. Recorda que la primera quota és gratuïta, serà de 0€.

Quin és el millor moment per contractar l’assegurança de mòbil?

Nosaltres et recomanem que contractis l’assegurança mòbil des del moment en què el reps, perquè ja estigui protegit enfront d’imprevistos.

No he pagat una quota. Què passa?

Caser podria resoldre el contracte i, al mateix temps, exigir el pagament de la prima pendent.

Què he de fer en cas de robatori, atracament o furt?

Contacta amb Caser al telèfon 915 909 789. Et sol·licitaran la documentació pertinent. Però, a més, és important que:
  • Hagis denunciat el robatori, atracament o furt als Mossos. En la denúncia cal indicar la marca, el model i l’IMEI del telèfon mòbil.
  • Si s’han fet trucades o consums de caràcter fraudulent, has de fer-nos arribar el document que justifiqui la despesa produïda
  • Hagis demanat el bloqueig de l’IMEI. Si no s’ha sol·licitat, l’assegurat no té dret a la compensació corresponent.

Quins són els terminis per a l’enviament del mòbil?

Després de l’acceptació del sinistre, si has patit un robatori se sol enviar el terminal recondicionat en un termini de només 24 hores (tret que no puguem localitzar el client), mentre que si el terminal té un dany o avaria, se sol recollir en 24h-36h i se te’n deixa un de temporal. Una vegada reparat, te l’enviem en 24h-36h.

He de pagar alguna cosa pel mòbil de préstec? Què passa si no torno el mòbil de préstec?

Hi ha un cost de 20€ per al mòbil de cortesia i s’estableix una fiança de 100€, que es retorna amb la recollida del telèfon mòbil en perfectes condicions.

Com es paga la franquícia?

La franquícia de l’assegurança mòbil s’abona a Caser mitjançant transferència bancària.

Haig de pagar alguna cosa pel mòbil de préstecs? Què passa si no retorno el mòbil de préstecs?

El mòbil de préstec té un cost de 20€ i una fiança de 100€, que es retornarà quan es lliuri el terminal en perfectes condicions.

Com es bloqueja l’IMEI?

Si necessites bloquejar l’IMEI, truca’ns a RACCtel, al 1744. Pots trobar l’IMEI en la caixa original del telèfon mòbil o en la factura del mes en què el vas comprar.

Què passa amb la meva assegurança si me’n vaig de RACCtel+?

Si deixes de ser client de RACCtel+, donaríem de baixa l'assegurança mòbil.

En quins països s'ofereix cobertura?

La cobertura es fixa exclusivament dins d’Espanya. Si viatges a l’estranger i pateixes un contratemps, no entra en la cobertura.

En cas de voler sol·licitar la baixa de l’assegurança mòbil de RACCtel+, com ho faria?

Tan senzill com contractar i gaudir dels avantatges de la nostra assegurança mòbil, també és donar de baixa el servei. Entra a aquesta web i segueix els passos que t’hi indiquem.

Comprova la cobertura de fibra a Racctel

Vols contractar?

T'assessorem gratuïtament

Dl.-Dv, de 9-22h, dissabtes de 9-14h

Truca'ns al

900 696 011

Et truquem

c2c.popup.callTitle2

A RACCtel+ tractarem les teves dades per informar-te dels nostres serveis, en relació amb aquesta sol·licitud o en el futur, fins que en retiris el consentiment. Pots exercitar els teus drets amb docu@euskaltel.com.
Més info
aquí.
Si ja ets client,
truca'ns al
1744

Gràcies per contactar amb Racctel+!

Hem rebut les teves dades correctament

Un dels nostres assessors comercials et trucarà des del número:

921 304 931

c2c.occupiedLines.title

c2c.occupiedLines.subtitle

operator

Vols contractar?

t'assessorem GRATUÏTAMENT

operator

Vols contractar?

t'assessorem  GRATUÏTAMENT